Vynasnažíme se, abyste s naším zbožím i s našimi službami byli co nejspokojenější. Pokud jste ovšem u nás zakoupili zboží, které po nějaké době přestalo fungovat, nepracuje správně nebo se na něm projevila vada, Vaši reklamaci se pokusíme vyřídit v nejkratší možné době, nejpozději však v zákonné lhůtě do třiceti kalendářních dnů od doručení reklamace.

Výrobek důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Nejjistější přepravní obal bývá původní obal k výrobku, který je přímo určen pro ochranu výrobku při přepravě. Výrobek doporučujeme posílat kompletní, včetně veškerého příslušenství, které bylo obsahem balení. Pro rychlou identifikaci doporučujeme přidat k výrobku kopii prodejního dokladu (faktura) a průvodní dopis, ve kterém popíšete, jaká závada se na zboží projevila.

Na výrobky se vztahuje standardní 2 letá záruka. Během záruky opravujeme, případně vyměňujeme poškozené zboží, při třetí reklamaci máte nárok na vrácení peněz.

Pokud bude mít reklamované zboží neodstranitelnou vadu, potom si sami můžete vybrat, zda budete požadovat vrácení zaplacené částky nebo si zboží vyměníte za nový či jiný výrobek. Reklamovaný předmět se stane zbožím s neodstranitelnou vadou i tehdy, uplyne-li 30 kalendářních dní od data, kdy byla Vaše reklamace doručena. A v takovém případě máte i stejná práva (výměna zboží, vrácení peněz).

Pokud uznáme, že Vaše reklamace je oprávněná, nebo není možné zboží z důvodu neodstranitelné vady opravit, máte právo na náhradu nutných nákladů spojených s vyřízením reklamace. Jedná se především o poštovné za zaslání zboží k opravě. Na náhradu těchto výdajů však nemáte nárok v případě, že bude Vaše reklamace odmítnuta a považována za neoprávněnou.
Máte-li jakékoliv dotazy ohledně postupu při reklamaci nebo potřebujete zjistit, v jakém stavu se Vaše reklamace nachází, obraťte se prosím na nás co nejdříve, rádi Vám poradíme!

 

Kontakt pro reklamace:

Panificium, s.r.o.
Velká Hraštice 19, 26203 Malá Hraštice
tel.: +420735874560
email: obchod@vseprochleba.cz

Co když dorazilo zboží poškozené?

Při přebírání zásilky si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku. Pokud je již při převzetí patrné, že zásilka není v pořádku, nepřebírejte ji od přepravce! Pokud vypadá zásilka na první pohled v pořádku a přesto je uvnitř výrobek poškozený, je důležité událost co nejdříve nahlásit u přepravce. Doporučujeme tuto situaci nahlásit také nám.

Poškození zásilky při přepravě Českou poštou hlaste nejpozději do 24 hodin na kterékoli pobočce České pošty.

  • Reklamace poškozených zásilek zasílejte emailem společně s fotodokumentací (nafoťte poškozený výrobek, včetně obalu).
  • Do emailu uveďte číslo prodejního dokladu (faktura) nebo číslo objednávky.
  • Popište okolnosti při předání výrobku a okolností při jakých bylo zjištěno poškození.

Obdrželi jste nekompletní nebo jiný výrobek?

Pokud vám domů dorazil jiný výrobek, než který jste si objednali nebo se neshoduje popis na prodejním dokladu s popisem výrobku, kontaktujte nás prosím. Neváhejte nás kontaktovat také v případě, že výrobek není kompletní. Do e-mailu uveďte, zda se jedná o nekompletní či zaměněný výrobek, dále číslo objednávky nebo faktury. Přiložte fotografii štítku, na kterém je uvedeno výrobní a produktové číslo výrobku (pokud štítek obsahuje) a popište chybějící části, resp. popište produkt, který Vám byl záměnou doručen.

 Budeme Vás v co nejkratší době kontaktovat a poradíme Vám, jak situaci co nejrychleji a bez zbytečných vedlejších nákladů vyřešit.